Lev nu

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Jag - 12 juli 2011 21:36

Vi tog en ordentlig sovmorgon idag. Det blev verkligen sent igår kväll (natt).

Tack Sara för en jättetrevlig kväll.

Tack ni andra också. Jag hade verkligen jätteroligt.


Idag var jag sugen på stranden. Det såg först ut att bli bra väder, sen kom molnen och vi bestämde oss för att stanna hemma. Men.....det blev naturligtvis skitbra väder. Imorgon tvekar vi inte, då blir det stranden.


Dan var iväg och köpte ny dator till innebandyn.

Albin körde lite fys här hemma.

  

De har uppehåll i fotbollen och ska köra själva hemma istället. Han har fått ett gediget program att följa 2 ggr i veckan.


Ikväll var det innebandyträning. De har cup om 2 veckor och de vill ju verkligen vinna.

Jag stack ut på en rask promenad istället. Det kändes att jag inte hade varit ute och rört på mig på ca 2 veckor. Bara ätit en massa onyttig mat och onyttig dricka.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards