Lev nu

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Fix

Av Jag - 5 augusti 2011 21:47

Det gick bra idag... Det var så otroligt fint allt.

Det kändes gott att kunna hjälpa till.Jag vet att de uppskattade det. Fick en sån jättefin present för att jag ställt upp.

TACK TACK TACK!


Åkte hem och bytte om och åkte därefter in till stan. Fixade present till Ida som ska ha kalas imorgon. Stora tjejen.

Hittade en klänning till mig som jag ska ha på kräftskivan. Den kanske används imorgon oxå. Den var så superfin. Bild kommer senare när Dan har lagt över alla bilderna på den externa hårddisken. Kameran är liksom full.

Det inhandlades oxå lite god dricka inför nästa helg. Ska prova och göra cavasangria så det blev en hel del cava. Mums!


Nu väntar soffan och drömmar om soligt väder imorgon...

Av Jag - 5 augusti 2011 11:34

Om en liten stund bär det iväg. Det är fjärilar i hela magen.

Har gått här hela morgonen och velat vad jag ska ha på mig. Tror att jag har bestämt mig nu. Spelar det någon roll egentligen??? Nej det gör det inte. Ändå kan man inte sluta att oroa sig. Fjantigt.


Idag går alla mina tankar till Fam Eriksson...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards