Lev nu

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Jag - 7 augusti 2011 16:52

Idag har det varit en riktigt slö dag här hemma. Det har bara tvättats och dammsugits. Kul grejer det...


Igår kväll var vi hemma hos Eva och Janne för att fira Ida som fyller år idag. Ett stort Grattis Ida på din dag!!!


Jag och Albin cyklade dit. Dan och Samuel skulle hjälpa till på hemmamatchen i byn. De kom dit senare.

När jag och Albin kom fram tyckte jag att det var konstigt att där inte var några bilar på kalaset. Hmmm

Knackar på och och de säger Oh är ni redan här. Vad tidiga ni är. Det var klockan fem och inte fyra. Skit skit skit. Jaha det var bara att traska in med paketen.

 

Hann inte sitta länge innan nästa gäst kom. De hade också tagit fel på tiden. Ha ha ha. Helt otroligt. Nåja vi började kalastet lite tidigare.

Tack för en jättetrevlig kväll!!!


När vi skulle cykla hem så hade det regnat lite. Hoppar på cyklarna och hör då samtidigt att det mullrar. Det var bara att cykla som fasiken. Efter några meter började det stänka. Fattas bara. Kul med regn. Men det blev inte några större mängder förrän vi var 200 m hemifrån. Då.........började det ösregna. Jisses vad pedalerna snurrade på. Hemma på två röda. Vilken kalldusch...


Hittade Signe på detta stället idag.

 

Någon hade varit så snäll och bäddat ner henne. Hon finner sig i det mesta.


Här kommer bild på klänningen som jag köpte i fredags.

 

Tror att jag ska ha den på kräftskivan på lördag. Eller vad säger ni? Kan jag ha den?


Om en stund vankas det himmagjorda biffar med potatis och brunsås. Mumsilimums!!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards