Lev nu

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Jag - 20 september 2011 20:55

Ikväll var det dags för föräldramöte i Samuels klass.

Det var ett mycket bra möte. En modig lärare som vågade prata om många känsliga saker. Jag tänkte flera gånger, nu kommer föräldrarna att hugga. Men med sin ärlighet och pondus så får hon allas förtroende.

Hon är bara bäst...


Här hemma har vi sjukstuga igen. Denna gången är det Albins tur, feber.... suck.

Vi har en envis bacill som härjar runt på oss alla men har bara brutit ut på barnen. Samuel förra veckan och nu Albin.

När jag kom hem från mötet hade Samuel redan gått och lagt sig, innan 8. Frågan är om det är något nytt på gång där igen. Jag hoppas att han håller sig frisk för han ska till sjukhuset på torsdag och göra nya pricktester och behöver verkligen vara frisk då. Nu håller vi tummarna.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards