Lev nu

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Jag - 5 december 2011 19:48

Sitter här hemma och småjobbar lite.

Började för länge sen att göra ljudkort och snart är de klara.

  

Av Jag - 5 december 2011 19:38

Här är vi fortfarande slitna efter influensan vi fick.

Varje dag efter jobbet har jag varit tvungen att gå och lägga mig o sova. Helt slut.

Därför var det skönt att bara vara denna helgen.

I lördags kom Matte och hämtade Samuel som hade bortamatch. Tack för hjälpen! Vi behövde verkligen vila. I lördags blev det lussebak.

 

De smakade gott till kvällsfikan.

Även köttbullarna till jul är klara.

 

Skönt att det är färdigt.

På kvällen kom Kent ut på middag och snack. Det blev Tacotårta. Jösses så gott det blev. Ett roligt alternativ till den vanliga hederliga tacon som nästan växer ut ur öronen på vissa...


Igår hade Albin bortamatch. Bara 9 mil iväg denna dag. Jiiiiippieee!!!! Efter matchen blev det slötid i soffan och lite sova med. Helt otroligt! Kan man sova ihjäl sig??? I så fall ligger jag riktigt risigt till.


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards