Lev nu

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Jag - 7 december 2011 18:36

Så då slog kylan till på riktigt. Första morgonen som man fick hänga på bilen när man skrapade rutorna. Tycker inte om att ha den stora höga bilen när det  är dags att skrapa rutorna. Man når ju för fanken inte till mitten...

Nåväl idag lyckades jag hyfsat.

Men morgonen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig i alla fall. På min väg till jobbet låg en lastbil över vägen. Bara att hitta en ny väg. Hoppsan där stod två lastbilar och blockerade vägen så det fick bli en långrunda och naturligtvis kom tåget genom den byn så det var bara att snällt vänta.

Blir även förvånad över alla galningar som är ute och kör. När det nu är så snorhalt, varför kör då vissa som dårar. Nästan så man önskar dom en "liten" markering från djävulen...


Eftersom det nu blivit kallt så kan ju knappast Albin gå i converse längre om vi nu får råda honom. Men det är inte det lättaste att hitta ett par coola skor till en 14-åring. Han vill ju inte gå runt i töntiga vinterkängor.

Dessa hittade vi:

 

Det blev ett par nya converse, vinterconverse. Visst är de snygga!??!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards