Lev nu

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Jag - 8 december 2011 19:09

Lite julfest på lördag och då har vi gjort det enkelt för oss och har beställt julmat. Dan tackade nej till gröt och helt plötsligt hade vi ingen efterrätt. Då råkade det bli mitt bekymmer...

Vad bjuder man på som är "juligt"?

Hittade en vit pannacotta med en glöggspegel ovanpå. Tvungen att testa.

Den var riktigt god och dessutom "julig". Kan det bli bättre?   

Tog med till jobbet idag så kollegorna fick va försökskaniner. Det gjorde dom inget alls. De kunde tänka sig att va det fler torsdagar.

 

Så detta får det nog bli.


Av Jag - 8 december 2011 19:03

Fick oväntad energi igår och det gäller att ta vara på.

Gjorde en plåt knäck.

 

Hur gott är nu inte knäck då??? Men när man har stått i knäckdoft ett tag så kan jag lugnt säga att man är proppmätt. Hur fiffigt som helst.

Blev faktiskt lite extra glad när jag hittade kritvita formar. Skönt att slippa de möstrade fula formarna.

Jag älskar vitt.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards