Lev nu

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Julgodis

Av Jag - 18 december 2011 21:15

Idag ringde klockan halv 7. En söndag!!!!

Samuel hade bortamatch och det blev min tur att följa med. Det var då förväl att de vann när vi åkte så långt.

Det blev en jämn och hård match där våra killar drog det längsta strået.

3 timmar senare började Albins bortamatch, precis lika långt iväg. Där fick Dan följa med. Även här blev det vinst för killarna. En bra sporthelg!!!


Efter innebandyn så blev det en välförtjänt lur på soffan. Det tyckte jag att jag var värd.

Med lite ny energi så blev det 3 olika sorters julgodis.

Det blev wienernougat, mjölkchokladfudge och polkabräck. Bilder kommer imorgon. Kanske recept också om det är någon som vill ha???


Den här fina julbocken har numera flyttat in till oss. Tack snälla Mamma!  

    

Visst är den fin?!?! Den kommer att bli sååå fin vid vår stora gran som för övrigt också har hamnat i vatten. Imorgon kväll ska granen kläs.


Ha det gott!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards