Lev nu

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Jag - 26 december 2011 19:58

Idag skulle jag kunna bjuda på hur många bilder som helst. Jag har "lekt" med den nya kameran idag.

Det gäller ju att testa alla funktioner och helst bli lite kompis med kameran också.

Nu är det så här att vi får det inte att fungera att ladda ner bilderna från kameran till datorn. Tror att vi behöver komplettera med någon sladd. Dan har bättre koll på det än jag.


Men det är hur kul som helst att fota och jag blir nog lite bättre hela tiden, hoppas jag...


Annars har vi haft en ganska så slapp dag. Har läst lite grann och sen har jag börjat att beta av strykhögen. Den hade växt igen. Nu när vi har varit hemma i några dagar så har man ju hunnit tvätta undan berget som bodde i tvättstugan. Hoppas att det aldrig flyttar dit igen.


Barnen har vi knappt sett röken av. Albin stack till kompis redan igår kväll och kom inte hem förrän sent i eftermiddags, Samuel har varit med kompis hela dagen.


Imorgon blir det till att sticka in till stan och byta några julklappar och fota vidare.


Ha en riktigt härlig kväll!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards