Lev nu

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Jag - 28 december 2011 19:49

Jaha då var vinet inhandlat till Nyår. Fick de sista flaskorna på systemet. Puh... iof så finns det ju fler system om man nu orkar fara runt.

Igår åkte jag och mamma in till stan för att byta lite julklappar. Det blev även lite reafynd. Rean har inte startat fullt ut, i varje fall inte i de affärer där jag vill handla.


Det blir en hel del läsning nu under jullovet. Det är sååå skönt att ligga kvar i sängen på morgonen och njuta av en bra bok, eller krypa upp i soffan när frukost är fixad och allt är undanplockat.

Just nu läser jag den här:

Den är grymt spännande. Har även läst de 2 första fristående böckerna. Jag försöker lista ut vem som är mördaren men än har jag inte lyckats i någon bok. Hon är duktig på att dölja vem det är.


Även idag har det blivit lite lek med den nya kameran. Måste erkänna att detta nog är en av de roligaste (tekniska) sakerna vi köpt. Annars är jag inte så intresserad.


Idag blev det sprödbakad torsk med filsås. Idag fick jag till filsåsen. En 10-poängare från barnen. Bra betyg ellerhur?!?!

Recept kommer senare...


Ha det gott!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards