Lev nu

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Jag - 13 februari 2012 20:11

 

Har precis läst ut denna. Så bra, lättsam och rolig. En feelgood-bok.

Av Jag - 13 februari 2012 19:53

För någon helg sedan åkte vi iväg till Habo på SM i innebandy.

Vi skulle åka halv 6 på morgonen. Tjugo i 6 ringer Dans telefon. De undrar var vi är. Klockan har lagt av...KRIS!!!!!!!!!!!!

Klockan 6 körde vi hemifrån och vi var inte sist framme. Det gick som tåget.

Vi hade beställt frukost på Scandic i jönköping.

   

God frukost men innebandyn gick inte särskilt bra. Det blev förlust i båda matcherna och killarna åkte ut.

       

I den sista matchen satt Albin de sista 5 minuterna. Han blev skitsur. Han skulle ta det lugnt, fick egentligen inte spela mer än 3-4 byten. Blödningen är bättre. Men skulle ta det lugnt.

På hemvägen blev det Burger King.

 

Blev en whooper utan bröd. Trevligt upplagt.

Av Jag - 13 februari 2012 19:37

I januari fyllde lillebror Mattias år.

Han bjöd på god smörgåstårta.

Vår present till honom blev en pizzasten med massor av tillbehör så att han kunde göra en riktigt smaskig pizza.

 

Denna kväll gick Samuel bananas på kameran. Har massor med kort från kvällen som jag tyvärr inte kan visa.  

Men jag bjuder på 3 vettiga...

     

Tack för en jättetrevlig kväll.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards