Lev nu

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Jag - 11 mars 2012 08:29

Här ringde klockan 7.

Idag har Samuel fotbollsturnering hela dagen. Vi håller tummarna att det jättebra för killarna idag.


Det känns som om denna helgen har rusat iväg.


I fredags kväll skjutsades Albin iväg till konfirmationsläger, de hämtas i eftermiddag. Han var måttligt road...

Samuel skulle sova över med kompisar. Det var bättre organiserat denna gången.   

Fick höra av en vän att det skulle drickas energidrycker där och jag blev väl lite smått vansinnig. Han vet vad som gäller. Det var andra barn som inte heller fick dricka det. Men 2 kompisar var det tydligen fritt fram för. Jag förstår inte detta. Var får man tag på detta när man är 12 år? Föräldrar som "köper ut"??? Nåväl han höll sitt löfte och det är vi glada för.

Igår hämtades Albin på lägret och det var dags för ännu en hemmamatch. Det blev en tuff match där de förlorade knappt. De var jätteduktiga. (Bilder kommer senare idag.)

Albin lämnades tillbaka och jag och Dan var runt och rekade present till Samuel. Svårt...

Handlade blommor till krukorna på framsidan och till graven. Det blir måndagens projekt.

Var iväg och STORhandlade tillsammans med alla andra.


Igår kväll kom Kent hit. Han hade med sig kinamat. Gott. Därefter blev det Mello-kväll.

För första gången säger jag. Det var rätt vinnare i år.


Nej nu måste jag ta mig i kragen och jobba en liten stund innan det blir dags att heja på Samuel.

Hörs lite senare.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards