Lev nu

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Jag - 11 juli 2012 21:49

Grrrrrr, hade precis skrivit ett långt inlägg och så blev det skit när det skulle sparas.


Nåväl får väl försöka komma ihåg lite av det jag skrev.


Vi hämtade mamma vid 11 och var hemma igen vid 17. Det blev en riktigt lång dag på IKEA. Handlat blev det också, framförallt till Albin. Vi håller på att göra om inne på hans rum så det blev en hel del handlat till honom. Det är jättteroligt att fixa till honom för han tycker själv att det är kul. Han har massor utav idéer, en del är genomförbara och en del kanske man får fundera lite mer på.


Efter IKEA-shoppingen stack vi till den intill-liggande Thai-restaurangen och käkade deras goda buffé. Vi var proppmätta när vi stack därifrån.


Ikväll blev det lite piff på Albins rum, klippning utav pappa och sen grillade vi. Yeah, vad hungringa vi var.

Nu är vi alla lagom möra här hemma och ligger slängda i vars en hörna i soffan.


Vi fick förresten ovälkomna gäster på altanen/husväggen ikväll, flygmyror. Men de möttes utav en snabb död. He he he.


Av Jag - 11 juli 2012 09:27

Med risk för att låta lite negativ men det är inte så himla kul och vakna upp till ännu en regnig och mulen dag. Grrr!!!!!

Jag vill ha SOL!!!!!!!!!!!!!!

Den enda fördelen med skitväder är ju att huset blir i topptrim inomhus. Alltid något...


Jaha, vad ska vi hitta på idag då. Jo det blir en tur till IKEA med mamma o Albin.


Men först en god frukost som jag har längtat efter. Blev grymt hungrig inatt men tänkte inte gå upp och äta så du förstår att jag längtat.


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards