Lev nu

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Jag - 19 juli 2012 21:25

Usch vilken deppig semester det blev helt plötsligt. Jag som hade massor att se fram emot.

Har haft ont i min ena fot i snart 3 veckor. Det började min första semesterdag. Det har varit svullet, varit bättre o varit sämre dagar. Förra veckan var jag iväg på VC. Distriktssköterskan tittade på den och trodde att jag fått en inflammation i en fotsena. Det skulle gå över om jag smorde in med inflammationshämmande salva o panodil. Mmmm visst.
Som ni förstår har det inte blivit bättre. Gjorde ett tappert försök på marknaden i måndags. Har kört storröjning i garage o förråd nu i 2 dagar (klättrat på stege). Blev droppen för min stackars lilla fot.
I natt har jag haft så fruktansvärt ont att jag ringde VC direkt i morse. Blev därefter skickad till röntgen och sen vidare till akuten. Ett evigt väntande. Det visade sig att jag har ett brutet ben i foten, en stressfraktur. Suck...
Nu får jag inte gå på foten på 3 veckor o efter det får jag börja belasta med kryckor.
I eftermiddag o kväll har jag haft vansinnigt ont. Folk har envisats med att trycka/leta efter var jag har som mest ont. (Det kunde jag talat om redan innan utan att trycka.)
Är nu sjukskriven i 4 veckor. Det enda positiva är ju att jag sparar en massa semesterdagar. Måste försöka hitta det goda också. ?

Av Jag - 19 juli 2012 15:40

Det här är mina nya kompisar. Vi ska umgås flitigt i fyra veckor.

Av Jag - 19 juli 2012 14:21

Sitter o väntar på att få komma in till läkaren.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards