Lev nu

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jag - 26 augusti 2012 10:01

Söndag, då gör vi mannagrynsgröt. Samuels favorit.

Av Jag - 26 augusti 2012 08:59

Idag tar vi bilen till Väla för att reka inför hösten.
Blir nog lite shoppat till barnen. De har växt så det knakat och behöver en hel del, framför allt Albin som skjutit i höjden något fasligt.
Även jag har hittat lite som jag kan tänka mig i höst. Vi får väl se om det blir någon kasse med hem.

Ha en underbar dag!

Av Jag - 25 augusti 2012 20:02

Av Jag - 25 augusti 2012 16:25

Nu är jag riktigt förbannad.
Var och hämtade ut min nya mobil igår. Den gamla hamnade i plattorna på altanen.
Nu visar det sig att jag har fått en mobil som det är fel på. Kameran funkar väl sådär när den väl kommer igång. Då tar den rent ut sagt förjävliga kort.
Undrar om det är någon som lämnat in denna för att det var fel på kameran och sen har jag fått den. Man börjar ju undra...
Kolla in bilderna; lila randigt, Signe har fått något konstigt randigt mönster på tassar, bröst o nos.
På måndag blir det ett besök på telenor.

Av Jag - 25 augusti 2012 16:03

Det är förenat med livsfara att befinna sig eller räfsa plommon vid plommon- och äppelträdet.
Hjälp, getingar!!!

Av Jag - 25 augusti 2012 10:50

... strykberget just nu. Puh!!!
Det är slitsamt. Måste bli bättre på att stryka mer regelbundet.
Hur många gånger har jag inte sagt det???

Av Jag - 23 augusti 2012 12:44

Kom på imorse att jag har ju lite armband som jag inte använder så ofta. Det är lite synd.
Jag tycker att det skramlar när jag ska skriva på tavlan eller hjälpa barnen vid deras platser. Men idag åkte dessa på. Hittade dem på Primark för några år sedan och de är lika fina fortfarande. Kostade 1 pund. :) Måste snart tillbaka igen :)

Av Jag - 23 augusti 2012 12:38

Vaknade imorse av en höstkänsla. Det ven i träden och det låg en massa gula löv i trädgården.
Först tänker man HJÄLP inte redan, vi vill ju ha lite sommar till men sen känner man att då är det helt okej att sitta inne o mysa under en filt, lite tända ljus och något varmt att dricka. Dessutom är det mysigt att hyra lite filmer eller börja följa alla serier som startat denna vecka. Hjälp hur ska man hinna med ;)
Ikväll blir det att titta på sista filmen efter fotbollsträningen. Det blir en riktig myyyyyskväll.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards