Lev nu

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jag - 9 augusti 2012 20:24

Undrar när våra tomatet ska bli klara. Vi har plockat fyra stycken men på plantan är där så många små o massor utav blommor.

Av Jag - 9 augusti 2012 10:51

Barnen har världens snällaste morbror. De fick hans vinst från Liseberg.
TACK!!!

Av Jag - 8 augusti 2012 20:18

I morse åkte killarna i familjen till Göteborg för att gå på Liseberg och nu ikväll på fotboll. Man Utd - Barcelona.

Jag tog en runda bort till jobbet idag. Hade lite papper att fixa med. Börjar jobba på torsdag nästa vecka. Därefter blev det en tur till fina Linda. Tack för den härliga pratstunden o den goa fikan.

Ikväll blev det middag i tv-soffan, handboll på tv liiite snacks. Det är ju sommarlov. ;)

Av Jag - 7 augusti 2012 17:00

Så, nu är alla häckar klippta. Dan har gjort ett jättejobb och jag har hejat på från solstolen. Nu låter jag som världens lataste as men jag hade så gärna hjälpt till om jag bara kunnat o fått.
Gjorde lite i söndags med monsterhäcken där frammen men fick sota för det resten av kvällen. Inte alls bra för lilla foten.

Av Jag - 6 augusti 2012 10:29

Idag väntar bortforsling av grenar från häcken.
Någon som är sugen på att hjälpa till???
Vi bjuder på fika :)

Detta är bara en av fyra häckar så vi har att göra.

Av Jag - 6 augusti 2012 10:02

Så nu har man vaknat av dagens morgonkaffe.
Saknar våra härliga hotellfrukostar för en vecka sen. Våra här hemma är betydligt torftigare.
Idag blir mitt "stora" projekt att ta mig ut till fruktlandet. Kanske det finns lite hallon o blåbär att plocka. Gott att äta färska bär till frukost.

Av Jag - 5 augusti 2012 17:32

Har börjat läsa denna boken nu.
Det har blivit en riktig lässommar tack vare den där foten...

Är sjukskriven två veckor till och ska sen förhoppningsvis börja jobba igen. Vi får väl se hur det ska gå. Jag har inte gett upp hoppet ännu men det börjar se tufft ut.
Vi håller tummarna.

Av Jag - 5 augusti 2012 10:50

Nu ryker vår STORA jasminhäck.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards