Lev nu

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Jag - 6 oktober 2012 18:05

Fick energi från oväntat håll efter sista matchen och bestämde mig för att ge mig ut på första löprundan sen jag bröt benet i foten. Jag kollade, sprang sist den 26 juni. Det var ett tag sen.
Idag blev det nästan 3 km i ett väääääldigt lugnt tempo. Vill ju absolut inte riskera något.
Det kändes bra hela vägen förutom de sista 200 meterna. Det var en kurva och där lutar vägen ordentligt. Där började det att ta emot i foten och då bestämde jag mig för att gå sista biten hem.
Nu håller vi tummarna för att jag kan gå imorgon.

Här håller vi helg och tar ett glas vin. Bara för att vi är värda det.

Av Jag - 6 oktober 2012 17:57

Så, då var match 2 också avklarad och naturligtvis blev det en härlig seger till Albin och de andra killarna. De vann med 3-0. Albin gjorde två mål och hans kedjekompis gjorde det tredje. Full jackpot kan man säga.

Av Jag - 6 oktober 2012 17:57

Så, då var match 2 också avklarad och naturligtvis blev det en härlig seger till Albin och de andra killarna. De vann med 3-0. Albin gjorde två mål och hans kedjekompis gjorde det tredje. Full jackpot kan man säga.

Av Jag - 6 oktober 2012 12:58

Det blev en jämn match idag. Men Samuel o laget gick som segrare när matchen blåstes av.
På bilden är båda bröderna på plan. Samuel spelade och Albin dömde.
Vid något tillfälle var det tre syskonpar på plan. Häftigt!
Nu har vi varit hemma en halvtimme och det är dags att sticka iväg till nästa match. Givetvis hoppas vi på seger även där.

Av Jag - 6 oktober 2012 09:58

Sitter här i soffan o kopplar med dagens första kopp kaffe.
Idag har båda killarna match, så vi vet vad vi har på agendan idag.
Snart är det dags att sätta på sig ansiktet.
Vi hörs. Ha en bra dag!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards