Lev nu

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jag - 6 oktober 2012 17:57

Så, då var match 2 också avklarad och naturligtvis blev det en härlig seger till Albin och de andra killarna. De vann med 3-0. Albin gjorde två mål och hans kedjekompis gjorde det tredje. Full jackpot kan man säga.

Av Jag - 6 oktober 2012 12:58

Det blev en jämn match idag. Men Samuel o laget gick som segrare när matchen blåstes av.
På bilden är båda bröderna på plan. Samuel spelade och Albin dömde.
Vid något tillfälle var det tre syskonpar på plan. Häftigt!
Nu har vi varit hemma en halvtimme och det är dags att sticka iväg till nästa match. Givetvis hoppas vi på seger även där.

Av Jag - 6 oktober 2012 09:58

Sitter här i soffan o kopplar med dagens första kopp kaffe.
Idag har båda killarna match, så vi vet vad vi har på agendan idag.
Snart är det dags att sätta på sig ansiktet.
Vi hörs. Ha en bra dag!

Av Jag - 4 oktober 2012 20:40

Hur många har haft det titeln på sina inlägg idag? Jag gissar att jag inte är ensam.
Men här har vi "våga vägra kanelbullen". Ha ha ha...
Här blir det en slät kopp kaffe.
Önskar er en härlig kväll.

Av Jag - 3 oktober 2012 18:08

Nu har det hunnit bli riktig höst. Gräsmattan är full av gula löv, kalla fotbollsträninar,dimmigt på morgonen, regn och blåst. Brrr... men tända ljus, filt i soffan och en varm innebandyhall att hänga i.
I den där innebandyhallen hänger vi just nu mycket i. Albin har träning 4 ggr i veckan + match och Samuel har 2 träningar i veckan + match.
Har vi något annat liv just nu??? Nej, inte mycket iallafall. Men varför klaga, vi har det ju bra.
Just nu är jag bänknötare i hallen och då passar jag på att jobba lite under tiden. Gäller att ta tillvara på tiden som finns.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards