Lev nu

Alla inlägg under november 2012

Av Jag - 19 november 2012 21:24

Idag byter jag upp mig från 4:an till 5:an.
Jag tycker nog att 4:an är snyggare.
5:an är smalare och lite längre. Den är även mörkare.
En som är överlycklig över mitt byte är Samuel. Nu får han en 4:a istället för en 3:a.
Nu ska vi bara lära oss denna med.
Giv mig tålamod...

Av Jag - 18 november 2012 16:38

attackera strykhögen idag men det blev soffan som fick utstå den attacken.
Jag är så fruktansvärt trött just nu. Hade kunnat sova dygnet runt.
Det är mycket som händer nu och det finns ingen bra balans. Men det ska förhoppningsvis bli bättre. Men det kommer att va en fortsatt kämpig höst och vår.

Av Jag - 18 november 2012 12:02

Här hemma blir det en sen frukost.
Dan är iväg med jobbet och jag fick hemlig säng-gäst.
Han passar på när pappa är borta o få lite extra mamma-mys.
Vi tog en lååång sovmorgon. Så underbart att ligga kvar och läsa utan att ha en tid o passa.
Idag blev det en kopp te med honung till frukost istället för kaffe. Det blir bra för halsen.

Av Jag - 17 november 2012 20:43

Hemma efter en heldag i bil och idrottshallar land och rike runt. Puh...
Har lokalsinne som en guldfisk men fan idag svek det mig inte. Var bara liiite orolig vid ett tillfälle. Med andra ord så är jag skitstolt över mig själv. Därför belönar jag mig med lite pizza. Ska jag vara riktigt ärlig så tyar jag inte laga något. Dan är dessutom iväg med jobbet och kommer hem imorgon någon gång. Tur att man har förmågan att klona sig delvis.
Om en stund så åker det nog fram lite gott i skålen.
Nu fortsätter vi titta på Så mycket bättre.
Ha en fortsatt bra kväll.

Av Jag - 17 november 2012 11:07

Hittade dessa två flingor på Illum förra helgen. Blev förälskad i dem. De kommer att hänga i årets gran med vita band i.
Just nu längtar jag efter lite julvärme.
När jag tänker på november som färg är det brun, brun, brun. Årets tråkigaste månad.

Av Jag - 16 november 2012 06:57

Här är vi uppe innan tuppen.
Dan skulle iväg tidigt så det var lika bra att gå upp.
Nu njuter jag av stillheten och en god frukost innan det är dags att väcka barnen.
Önskar er en fin dag!

Av Jag - 15 november 2012 20:58

Övertid idag också... Det här går inte längre. Fritid vet jag inte vad det är.
Därför unnar jag mig lite popcorn ikväll.

Av Jag - 14 november 2012 19:44

Någon har försökt att vara lite duktig. Den skulle nog laga ett hål i fickan.
Nja...
Kan säga, det var inte jag.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards