Lev nu

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Jag - 1 juli 2013 22:19

Ikväll äter vi jordgubbar, har tända ljus, dricker lite vin och tittar på en Bond-film.
En härlig måndagskväll.

Köpte rosor till bordet. Idag blev det mörkt rosa rosor. Underbara i färgen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram

Av Jag - 1 juli 2013 21:22

Veckohandlingen är avklarad. Puh!!!
Det är en pärs varje gång och alltid lika dyrt. Denna gången blev det extra dyrt.
Det märks att barnen är lediga och att det är semesterlunk som råder. Det går mycket mer mat och man blir sugen på helt andra saker när det är sommar än under vintern. Det kostar.

Nu är vi laddade för 4 dagar på stranden med beachfotboll. Hoppas hoppas att det blir bra väder. Har laddat med varma kläder och en bra bok.

Nu ska det förberedas lite pastasallad till imorgon.

Förresten måste tipsa om något gott. Ikväll hade vi pasta cabornara. Ibland kan den bli lite tråkig så idag slängde jag i lite grön pesto. Mumsfilibaba så gott det blev. Det höjde rätten.

Av Jag - 1 juli 2013 15:44

Jag och mamma tog en runda in till stan. Skulle bara ha ett par röda adidasshorts till Samuel och ett par jeansshorts till Albin. Det blev mycket mer.
Hittade massor... och det blev lite också. Kul och nöjd!

Tack för sällskapet idag. ?

Av Jag - 1 juli 2013 11:56

Då hade jag lovat mig en sovmorgon. Det fixade jag galant.
Klockan är nu kvart i 12 och jag äter frukost. Den goda smultronyoggin med müsli och färska jordgubbar.

Nu blir det en tur in till stan med mamma.
Vi hörs!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards