Lev nu

Alla inlägg under juli 2013

Av Jag - 8 juli 2013 20:43

Efter maten blev det 3 km till i benen. Jädrar vad lätt det gick ikväll.
Min kropp är kanske funtad så att den svarar på kvällslöpning istället för morgonlöpning.
Tycker ju att det är ganska skönt att ha det gjort och sen kunna njuta av dagen.
Nu blir det soffan resten av kvällen.

Ha det gott!

Av Jag - 8 juli 2013 17:06

Efter sjukhusbesöket så blev det lite bak här hemma. Har tänkt länge att jag skulle baka men det blir liksom aldrig av. Är väl ingen husmor direkt.

Det blev uppskattat. Albin tyckte att jag kunde gjort dem lite större och med lite smarties i så hade det blivit sådana som på Subway. Så det blir det nog nästa gång.
Hur lätta som helst att göra.

Av Jag - 8 juli 2013 17:00

Det blev 3 km på morgonens runda.
Men gahhhh vad varmt. Har nog aldrig varit så röd i fejjet någon gång.

Kom att tänka på att det är ett år sedan jag bröt det där benet i foten. Har blivit extra försiktig med träning och kosten efter det där. Det vill vi inte vara med om fler gånger.
Det finns dagar då jag fortfarande lider av den där foten. T ex när det är galet varmt då svullnar foten fort och det blir olidligt på kvällen. I vintras när det var kallt så gjorde det ont precis där benbrottet var. Men men, det är inte mycket att klaga över. Finns de som har det betydligt värre.
Som sagt, det gäller bara att var försiktig nu.

Av Jag - 8 juli 2013 12:30

Idag blev det frukost på altanen. Det blev kesoplättar närodlade jordgubbar och en kopp kaffe.

Idag blir en lugn dag med tvätt och sjukhusbesök. Dags för Samuel att ta spruta igen.

Ha det gott i värmen!

Av Jag - 7 juli 2013 12:44

Njuter av ännu en dag på stranden.
Det är underbart väder. Nu hoppas vi att det håller i sig.

Av Jag - 6 juli 2013 23:12

Ikväll slog vi till med en god sommardrink på altanen. En härlig sommarkväll.
Fler sådana sommarkvällar åt svenska folket!!!

Av Jag - 6 juli 2013 13:18

Yes, äntligen blev det en härlig stranddag.
Ohhhh vad vi njuter...

Av Jag - 5 juli 2013 21:29

Efter några dagars frånvaro är vi tillbaka igen.
Det har varit 4 intensiva dagar på beachsoccern.
Ikväll kopplar vi av på altanen med grillat och vin.

Håller på att ladda upp bilder från dagarna på stranden.
Lovar att återkomma.

Hörrni, de har lovat finfint väder i helgen och då blir det givetvis ett besök på stranden, men utan fotboll denna gången.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards