Lev nu

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Jag - 28 augusti 2013 22:55

Oj oj oj här rullar det på och tiden går nästan för snabbt till lördag. Mycket är gjort men mycket finns kvar.
Nu är det fixat vad jag ska ha på mig.

Bara en liten titt.

Att ordna sådana här tillställningar är jätteroligt men det är också en tung ryggsäck. Efter min sjukdom så har jag så svårt att få ihop planeringen. Behöver tusen lappar och ändå är jag osäker på om jag hinner och kommer ihåg grejorna. Har jag glömt något? Framförallt är det, Har jag glömt något? Hur ska jag bli av med denna ryggsäck?Hur många år ska det ta att få ett normalt liv? Vilka krav ställer jag på mig själv och vilka förväntningar finns det? Ibland önskar jag att den lättaste vägen vore att dra täcket över huvudet och vakna till något normalt. Vad är då normalt? Tusen frågor och de löser man inte hur lätt som helst.

Det får bli som det blir på lördag. Jag gör så gott jag kan.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards