Lev nu

Alla inlägg under november 2013

Av Jag - 16 november 2013 20:59

Idag har vi varit på rullande fot i många timmar.
Albin hade bortamatch mot Halmstad kl 16.00 Vilken jäkla tid!!!
Det blev en grismatch. Några halmstadspelare skulle nog valt en annan sport. De sysslade med allt annat än att spela innebandy. Tragiskt.
Vi är glada och stolta över våra killar som är sportsliga och förebilder på planen.

Nu är vi äntligen hemma och har ätit lite taco och ett glas rött. Tittar på Så Mycket Bättre. Gillar Ebbot. Vilken skön snubbe.

Av Jag - 16 november 2013 09:40

Godmorgon!

Igår kväll blev en riktig soffkväll. Tittade på idol och fotbollen. Ska erkänna att jag somnade nog samtidigt som fotbollen startade.

Visst är det skönt med hemmakvällar ibland. En massa tända ljus, en tänd brasa och lite gott i godisskålen. Här blev det läsk i glasen. Albin var iväg och skulle hämtas hem. Det blir inte mycket vin på helgerna nuförtiden.

Älskar mina ljuslyktor från tinek. De ger ett sånt vackert sken. Ska nog samla på mig lite fler.
Kan inte få för många. Hi hi hi...

Av Jag - 14 november 2013 12:55

I morse blev det shopping på nätet.
Klickade hem denna snygga vasen från Day.

Den kommer användas flitigt när den väl anländer.
Längtar...

Av Jag - 14 november 2013 12:51

Idag är det äppelkakans dag. Då serveras det äppelkaka på jobbet.
Mums!

Lyx

Av Jag - 12 november 2013 20:45

Idag slutade jag kl 11. Lyx lyx lyx.
Måste säga att jag har väldigt bra tider. Sen finns det dagar då jag jobbar längre men det kompenseras med alla tidiga.
Idag passade jag på att putsa fönsterna på insidan. Nu är det gjort inför advent. Utsidan ligger på makens ansvar. Det ska göras innan advent.

Har även passat på att läsa lite idag. Bänkade mig framför brasan med kaffe och bok.
Nu har jag bara 30 sidor kvar och den ska läsas ut ikväll. Så bra och spännande. Det har alla böckerna varit.

Av Jag - 6 november 2013 20:37

Lill-lördag idag, då lyxar vi till det med lite ost, oliver och vitt vin.
Gott gott!

Nu är vi inne i november månad. Avskyr november, vilken skitmånad. Den är bara mörk, grå, trist och trött. Precis som februari. November är nog den värsta av dem.

Nu ligger fokus på att hitta guldstunderna i november och överleva. December väntar och jag längtar att få adventpyssla.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards