Lev nu

Alla inlägg under december 2013

Av Jag - 26 december 2013 11:43

En uppskattad julklapp blev påslakanset från Gripsholm.

Nytvättat och nybäddat.
Nu när det nya kom på kunde jag inte lägga de gamla kuddarna där.
Får nog bli nya. Har hittat en ny filt och nya kuddar från Gant. Får nog bli en extra titt på dom.

Av Jag - 25 december 2013 19:43

Idag har det varit en riktigt slapp dag. Det har inte hänt speciellt mycket. Visst är det skönt med sådana dagar också. Att det är tillåtet att få ligga på soffan och bara titta på en massa filmer, läsa bok och äta lite julgodis.

För 10 år sedan satt man hela juldagen och satte ihop barnens leksaker. I år var det kläder och pengar som gällde. Inte mycket att sätta ihop där inte.
En annorlunda juldag men alldeles fantastisk på sitt sätt.

Ikväll blev det pizza och vin.

Vi fortsätter med vårt soffhäng.

Familj · Jul
Av Jag - 25 december 2013 09:37

Godmorgon alla!

Här blev det visst lite sovmorgon...
Idag är det den stora slappardagen. Det kommer inte att hända många knop här idag.
Tradition har ju varit att vi alltid träffat familjen A-H. Men i år blev det ju den 21 istället eftersom värdinnan jobbar idag. Puss min vän.
Det kan nog bli en och annan film idag. Kanske lite liggsår på det och jag ska njuta i fulla drag. Dåligt samvete?!?! Nix inte ett dugg.

Återkommer med julafton och lite annat.

Av Jag - 24 december 2013 23:45

Ännu en mysig julafton till ända...

I år var det första året som vi inte hade någon tomte. Kändes lite konstigt men det är ju så det är. Barnen börjar bli stora och bryr sig inte så mycket om det.

 

Juldukning

 

Affe

                 

Av Jag - 24 december 2013 06:00

   

Av Jag - 23 december 2013 23:45

Tradition på lillejul är att äta julmat, spela bingolotto och äta sig äckligt mätt på julgodis. Detta gör vi alltid med samma vänner. Även i år.

         

Av Jag - 22 december 2013 17:45

     

Av Jag - 21 december 2013 23:45

Den årliga paketleken är avverkad.

God mat och efterrätt. Många fina roliga paketer.

   

Tack familjen A-H för en kanonkväll.       

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards