Lev nu

Alla inlägg under mars 2015

Av Jag - 8 mars 2015 21:16

Vilken dag det har varit. Härlig värme.
Idag blev det en liten löprunda. En premiärtur utomhus.

Satt i solen och läste. Det var riktigt varmt.

Gjorde smoothie till mellanmål.

Avslutade dagen med att grilla. Det blev högrevsburgare.

[Bild]

Av Jag - 8 mars 2015 09:47

Godmorgon!
Det är en klassisk morgon idag, Vasaloppsmorgon.
Sitter här med frukosten och följer loppet. Härlig söndag!
Ute skiner solen och tempen visar 12 grader. Det får nog bli en liten runda idag. Det blir isåfall en årets första runda utomhus.

Av Jag - 7 mars 2015 17:54

Söker inspiration till ett kök. Nu finlirar vi på det sista.
Något speciellt vi missat, eller vi ska tänka så här... listan kan göras lång.

Så spännande och pirrigt att vara i startgroparna.

Av Jag - 7 mars 2015 17:44

Nu har jag inga ursäkter att komma med. Det är bara att masa iväg till gymmet.
2 besök har det blivit denna vecka.

I måndags var jag helt färdig. Så färdig att jag fick suga på halstablett när jag åkte hem för att inte lägga en pizza i bilen.
Idag var det bättre. Var inte lika trött men träningsvärk kommer jag att ha imorgon.
Nu är det full rulle på träningsfronten.

Av Jag - 1 mars 2015 13:16

Här hittar ni mig idag.

Har så mycket tvätt att stryka. Det mesta är shorts, kjolar och klänningar. Så här står jag nu och drömmer mig bort till paradiset vi åkte ifrån för en vecka sedan.
Jag har skrivit dagbok när vi var iväg. Ska försöka dela med mig lite av den och naturligtvis lite bilder.
Det kommer inom snar framtid.

Jag ska sätta mig och göra en alldeles egen dagbok med bilder från resan på nätet som bara vi i familjen ska ha. Tänker att det kan vara ett fint minne.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards