Lev nu

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Jag - 23 augusti 2009 20:30

Oj vilken avslagen dag. Har inte gjort ett dugg. Ganska skönt när jag tänker efter. Hur ofta tillåter man sig själv att bara va. Inte speciellt ofta skulle jag tro.

Passade på att lapa lite sol i em. Sol kan jag aldrig få för mycket av. Hoppas att det blir en lång varm höst med massor av sol.


Vi skulle åka o hämta barnen så att Albin skulle kunna iväg o spela match idag. Det blev inget med matchen. Stackarn hade ont i magen. Fick hoppa över matchen men ville inte bli hämtad heller. Så barnen blev hämtade ikväll istället.

I em kom Kent inom. Han är så glad....... förstår honom. Hoppas hoppas hoppas.

Vi åkte o hämtade Mc Donalds. Kände oss sugna på det. Men när det kom på bordet så ångrade vi oss direkt. Det är ingen höjdarmat.


Hoppas att det börjar nån bra 9-film som man kan vila ögonen på ikväll annars riskerar jag att vila ögonen på insidan av ögonen.

Tror att jag börjar bli för gammal för att va uppe så länge. Vad ska man göra åt det???

Av Jag - 23 augusti 2009 10:30

Godmorgon!

Hoppas att ni är pigga och vakna.

Igår var vi på kräftskiva hos Martin & Rosan. Supertrevligt. Tack för en skitrolig kväll.

Kan börja o berätta att Dan återigen fick dåliga kräftor.

 

Det ser väl inte ut till o va nåt fel på dom, eller????

Jag åt dom och blev inte ett dugg dålig :))

 

 

Kvällen blev lyckad för Kent. Hoppas att det går bra för dig. Det är du värd.

Cykling stod på schemat när vi skulle hem. Det var den mörkaste väg jag någonsin cyklat och nog sören lägger min framlampa av. Tur man har mobil med lampa på. Den räddade oss. Annars hade vi inte varit hemma förrän nu.


Snart ska vi iväg och hämta våra älsklingar som har sovit hos mormor och morfar i natt. Albin har match idag men vi hinner nog äta en avkopplande frukost ute i solen och kanske lapa lite sol också. Det skulle sitta fint.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards