Lev nu

Alla inlägg under september 2015

Av Jag - 26 september 2015 10:36

Nya helgblommor är införskaffade. Tänk vad lite nya snittblommor kan göra med en.

Av Jag - 26 september 2015 09:22

Har hittat en riktig bladvändare. Jag längtar efter varje minut med denna bok.

Av Jag - 25 september 2015 15:45

Tjohooooo, det är fredag!!! Bästa dagen på hela veckan.
Idag är det dessutom min tidiga fredag så jag har varit hemma sedan lunch. Lyx lyx.

De senaste veckorna har det blivit mycket jobb. Men jag måste erkänna, jag gillar det. Det är mycket nytt som jag ska sätta mig in i och dessutom skickade jag ett brev i förra vecka som bli avgörande för framtiden.

Ja, ett vanligt brev med massor av stora förväntningar på. Vi får väl se...
Jag vet att brevet kommit fram för det har jag fått bekräftelse på och idag kom det vidare anvisningar. Jag har fjärilar i magen.

Men men åter till att det är fredag. Ikväll blir en lugn fredagkväll med taco, bubbel i glaset och grönsaksdip till Idol. Ni ser, en god fredag.

Önskar er en fortsatt härlig fredag!

Av Jag - 24 september 2015 21:50

Det har varit lite svårt att få till träningen de sista veckorna. Målet har varit att komma iväg i varje fall en gång i veckan.
Ikväll blev denna veckas träning gjord. Det ser ljust ut för morgondagen. Det blir nog lunchträning då. Min tidiga fredag.

Efter träning blev det knäckis och god smoothie.

Av Jag - 13 september 2015 16:45

Först söndagsmys och sedan söndagsfys. Det blev en legday. Hoppas att jag kan ta mig till jobbet imorgon.

Till lunch blev det goda kesoplättar.

Nu sitter jag och väntar på matchrapport från Höllviken. Albin är i final. Det är nervösare att vara hemma än att se det på plats.
Nu håller vi tummarna.

Av Jag - 13 september 2015 09:50

Mörkt och ruggigt väder ute men inne är det hög mysfaktor.

Nu gör jag mig redo för gymmet. Dags att sätta fart på kroppen.

Av Jag - 12 september 2015 20:23

Lördag idag och en härlig helg.
Denna helgen blir lugn och skön. Bara vara.
Igår åkte Albin till Höllviken för innebandycup. Vi har fått matchrapporter och det går riktigt bra för laget och för Albin. Han har gjort många mål.
Idag blev det en runda in till stan. Lite shopping blev det. Visar imorgon vad som fick följa med hem i kassarna. Jag som hade lovat att hålla i pengarna tills vi åker till London.

Imorse fick Dan ett mail från ving. De hade listat de bästa All inclusive. Jomentackar, Aruba i topp. Det kan vi bara hålla med om. Fantastisk mat i fantastisk miljö. Vi kommer att återvända till Aruba. Var så säker.

Ikväll blev det drink och pizza på grillen.

Nu kryper vi upp i soffan och myser.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards