Lev nu

Alla inlägg under april 2015

Av Jag - 30 april 2015 12:13

Sitter här på en liten rast med kaffe o bulle. Det är ju trots allt dag innan ledig dag.

Snart dags att gå hem och förbereda inför kvällens gäster.

Av Jag - 27 april 2015 19:37

Nu har jag äntligen hittat en klänning att ha på mig när Samuel konfirmeras. Det ska inhandlas lite till oss alla.
I förra veckan kom klänningen på posten. Älskar näthandel.

Av Jag - 27 april 2015 07:24

Efter träningen igår blev det en god smoothie.

Naturell kvarg, riven ingefära, bladspenat, hallon, blåbär och äppelmust.

Den gick hem hos hela familjen.

Av Jag - 26 april 2015 21:26

Vi har verkligen inte legat på latsidan denna helgen.
Har betat av en lång lista.

Lite är kvar att göra. Det får kanske bli nästa helg.
Om några veckor ska vi ha konfirmation så det gäller att förbereda lite nu innan så mycket det bara går. Sen rullar tiden ruskigt fort.

Ikväll blev det en ordentlig genomkörare på gymmet. Är duktigt mör i benen nu.

Av Jag - 26 april 2015 11:31

Ägnar mig åt slavarbete idag.
Kökslampan får sig en omgång. Nu ska den bli vit igen. Har dragit på det in i det längsta.
Kan konstatera att vi har haft många flugor på besök. ÖÖÖÖRK!!!!

Just nu går mina tankar till alla er som har Ikeas maskroslampa och ska rengöra den. Jag ber en bön för er...

Men visst kan ni se skillnad.
Nu kämpar vi på lite till.

Av Jag - 25 april 2015 17:10

Igår var äntligen inramningen av vår fina tavla klar. Idag kom den på plats. Vi har satt den så att den kan få sällskap nästa år. För en till blir det, var så säker.

Av Jag - 24 april 2015 07:42

Sitter här och njuter av en långfrukost. Idag är det sovmorgon. Har sista fredagsstängningen innan semestern. Jipppieeeee!!!!
Snart kan man pusta ut efter en väldigt omtumlande vecka. Minst sagt...
I tisdags var Albin hos ortopeden med sin fot. Vi lämnade sjukhuset lite chockade.
Det blir en operation av foten (stor). Fotvalvet ska sänkas och hälen ska flyttas. Det innebär att ben ska kapas och flyttas i foten. Då ska foten bli lika stor som den andra och RAK.
Eftersom han stukat foten ett antal gånger (har tappat räkningen) så har han inga fungerande ledband heller i foten. Nu väntar en magnetröntgen för att avgöra ledbandens framtid. Annars väntar 2 operationer i höst.

Detta innebär att han är borta en hel säsong. Men han ska tillbaka starkare än någonsin för detta ska bli bra.
Men först ska det tas körkort och vi ska njuta av en alldeles underbar sommar.

Av Jag - 19 april 2015 16:42

Hängde på låset till gymmet idag.

Efter gymmet tog Dan och jag en promenad på 7 km.
Helt underbart väder. Synd att gå inne och skrota.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards