Lev nu

Alla inlägg under juni 2015

Av Jag - 30 juni 2015 09:35

Godmorgon!

Nästa vecka drar delar av familjen till Prag. Satt igår och kollade in vädret för skojs skull.
Ja, jag vet att detta nu är ett angenämt problem. Men kolla in värmen.

Vad har man på sig i en storstad utan att flyta bort?!?!

Blir stan idag och handla sommarklänningar, PRONTO!

Det kommer att bli många kalla drinkar om dagarna.

Kollade runt och såg att de hade "gjort" en strand längs floden. Vi får kanske hänga där någon dag. De rekommenderade inte att bada i floden men där fanns en pool att svalka sig i.

Ha en fortsatt bra dag.

Av Jag - 29 juni 2015 10:41

Kesoplättar brukar bli min semesterfrukost. Det är nu som jordgubbarna är som godast.
För tillfället får jag köpa jordgubbarna men snart, snart kan jag hitta de röda guldklimparna i vårt lilla land.

Receptet hittar du hos
56kilo.se

Av Jag - 29 juni 2015 09:02

Så här startar jag min morgon.

I sängen med en bra bok.
Härligt med semester.
Första veckan brukar alltid innebära lite fix här hemma. Det blir det nog idag eftersom det är lite mellanväder. Men resten av veckan verkar det bli strandväder och då packas väskan och jag hamnar på stranden.
Sortera och fixa kan jag göra en regnig dag.

Av Jag - 28 juni 2015 16:55

Det blev extra allt på pannkakorna idag.
Är det sommar och semester så är det.

Av Jag - 28 juni 2015 11:57

Idag satt hela familjen tillsammans och åt frukost. Mysigt!

Vi får se vad dagen har att erbjuda. Den har börjat bra.

Av Jag - 27 juni 2015 20:42

Mellanväder idag, men helt okej att vara ute och fixa i trädgården.

Ikväll blev det grillning. Älskar de stora saftiga högrevsburgarna.

Naturligtvis börjar det regna och åska när vi ska grilla. Precis som förra veckan.
Men mat blev det och förbaskat gott dessutom.

Av Jag - 26 juni 2015 19:50

Ikväll blev det hämtmat och lite rosé i glaset. Är sommar och semester så är det.
Efter maten gottar vi oss nu med en Frozen Raspberry. Smaskens!
Att köpa en blender var nog en av de bästa köp vi gjort. Man kan ju göra så mycket.

Av Jag - 26 juni 2015 14:43

Det börjar såååååå bra.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards