Lev nu

Alla inlägg under oktober 2015

Av Jag - 31 oktober 2015 16:31

Så alla häxor, spöken och andra godissugna. Nu kan ni komma.

Av Jag - 31 oktober 2015 16:17

Idag tog vi en tur ut till graven. Planterade lite blommor, la ett hjärta och tände ljus hos vår lille bebis.

Av Jag - 31 oktober 2015 11:20

Här har vi tagit en välbehövlig sovmorgon.
Att få vakna upp en lördagmorgon i ett nystädat hus är alldeles underbart.
Sitter här nu och inser att detta är sista lördagen innan advent som huset kommer att vara städat. Nu ska vi säga hej hej till byggdamm. Men just detta byggdammet har jag längtat efter länge...

Igår kväll var vi och tittade på den nya Bond-filmen som hade premiär.
Den var mycket bra. Dock lite för lång. Den höll på över 2 1/2 timme.
Har du möjlighet så gå och se den. Det smäller bra i den.

Nu ska det förberedas lite inför tjejträffen. Ikväll blir det klackarna i taket.

Av Jag - 30 oktober 2015 16:43

Fredag, veckans bästa dag!!!
Slutade tidigt idag också. Tog en tur in till stan för att fixa lite inför morgondagen.
Familjen tog en lunch på café Fenix som har stans bästa Ceasarsallad.

Ikväll är vi "utslängda". Sonen ska ha förfest innan utgång med halloweentema. Vi passar på att gå på premiären av Bond.
Synd att man inte var i London i måndags och kunde träffa alla stjärnorna i filmen. Ikväll när det är premiär är det säkert häftigt att hänga på Leicester square. Där brukar vara fullt ös.

Av Jag - 30 oktober 2015 16:33

Efter arbetsdagens slut blev det en tur till gymmet. Har varit förkyld i tre veckor och tänkte att nu struntar jag i förkylningen och kör så mycket jag orkar.
Oh, hey!!!! Jag var ju hur grym som helst. Dan också, han körde på som bara den.

Dusch och sen fixa fram lite charkisar, ost och lite vin.
Härlig torsdagkväll!

Av Jag - 28 oktober 2015 17:59

Jag har sett så många som haft röda snygga läppar.
Här har det inhandlats ett nytt läppstift.

Så j*kla snyggt! Nu ska man bara bli lite bekvämare i det.

Av Jag - 27 oktober 2015 20:45

Förra veckan fick Samuel ett trevligt samtal. Han hade vunnit en tävling i en butik. Vinsten var 6 st filmer.
Det firade vi med lite pumpabakelser.

Av Jag - 26 oktober 2015 21:36

I förra veckan var jag och fixade nya naglar.

Blev riktigt nöjd.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards