Lev nu

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jag - 31 oktober 2012 08:12

Godmorgon på er!
Här har vi en riktig mysmorgon. Vi ligger kvar i sängen bara för att vi kan. Gott!
Även Signe tycker att det är mysigt nu när vi är hemma, inte många knop på den katten dagtid.
Idag ska det fixas till på graven och jag ska börja röja lite här hemma.
Jag tycker att man kastar hur mycket som helst men ändå så sparas det alldeles för mycket. Är det likadant hemma hos er? Jag blir galen på allt skit ibland. Man hittar ju ingenting som t ex igår kväll, då ska Samuel träna fotboll ute och behövde sitt underställ. Vi hittade tröjan men inte byxorna fast att allt var tvättat. Det fick bli träning i lager på lager och osmidigt var det nog. Det slutade med att Dan stack in till stan och köpte ett nytt som han kan använda till nästa gång.
Nej, en liten stund till i sängen sen sätter vi fart.

Av Jag - 31 oktober 2012 08:08

Godmorgon på er!
Här har vi en riktig mysmorgon. Vi ligger kvar i sängen bara för att vi kan. Gott!
Även Signe tycker att det är mysigt nu när vi är hemma, inte många knop på den katten dagtid.
Idag ska det fixas till på graven och jag ska börja röja lite här hemma.
Jag tycker att man kastar hur mycket som helst men ändå så sparas det alldeles för mycket. Är det likadant hemma hos er? Jag blir galen på allt skit ibland. Man hittar ju ingenting som t ex igår kväll, då ska Samuel träna fotboll ute och behövde sitt underställ. Vi hittade tröjan men inte byxorna fast att allt var tvättat. Det fick bli träning i lager på lager och osmidigt var det nog. Det slutade med att Dan stack in till stan och köpte ett nytt som han kan använda till nästa gång.
Nej, en liten stund till i sängen sen sätter vi fart.

Av Jag - 30 oktober 2012 20:17

Vin

Av Jag - 30 oktober 2012 20:15

Ikväll firar vi ledigheten med ett glas vin.

Av Jag - 30 oktober 2012 16:25

Av Jag - 28 oktober 2012 16:06

Idag blir det eftermiddagsfika.

Av Jag - 28 oktober 2012 15:40

Vilken härlig energi man får när solen visar sig från sin bästa sida.
Hela strykhögen är borta och det i ett nafs.

Av Jag - 28 oktober 2012 11:12

Har du ställt om dina klockor?
Vaknade naturligtvis tidigt imorse (innan 7). Passade på att gå upp och slänga i en maskin tvätt och sen hoppa tillbaka till sängen med en bok under näsan.
Det blev jag trött av så någon timme sömn till blev det. Nu är man ordentligt utvilad.
Här sitter vi nu och avnjuter en härlig långfrukost.
Vi hörs lite senare.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards