Lev nu

Alla inlägg under juni 2012

Av Jag - 29 juni 2012 19:15

Firar semestern med bubbel.

 

Av Jag - 29 juni 2012 13:00

Tar en semesterfika på stan med maken.

 

Av Jag - 28 juni 2012 19:15

Kunde inte motstå dessa vid dagens handling.

 

Med päronsmak. Mums!

Av Jag - 28 juni 2012 18:30

Här har Albin fått hjälpa till.

Gräsklippning på schemat. Huuuvvvaaa

Ja, till en början var det väl lite klippning i åttor. Han höll emot istället för att låta klipparn göra jobbet. Det slutade halvvägs in till grannen med en hund skällande på andra sidan häcken.

Jag skrattade så att jag höll på att kissa på mig... hi hi hi...

Sen gick det kanon. Detta får han göra fler gånger.

 

Visst ser det bra ut.

Av Jag - 27 juni 2012 18:30

Detta blev kvällens lilla fika.

Dan var i affären efter Samuels träning o undrade om jag vill ha något. Jag var grymt sugen på färska räkor.

 

TV

Av Jag - 26 juni 2012 21:44

Vilken härlig TV-tisdag.

   

Av Jag - 24 juni 2012 19:45

Barnen sov gott i tältet...nästan...

Signe hade gått utanför tältet och skrikit sedan 5 på morgonen. Klockan 8 tröttnade de på henne och klev upp.


Det regnade lite smått på förmiddagen men slutade sen och vi bestämde oss för att hoppa på cyklarna och titta på fotboll. Det var derby i damfotbollen i allsvenskan.

 

Lagom till att de sparkade igång matchen så började det att stänka och sen började det att regna och sen öste det ner.

 

Cykla hem...KUL..

Dan var inom supporterbutiken och köpte 5 röda ponchos.

Det var 5 superman som cyklade hem.

Väl hemma blev det spontanpizza med Emma och Thomas. Mysigt och jäkligt trevligt. Som alltid.   

Av Jag - 23 juni 2012 19:30

Det har varit en seeeeeg dag. Det blev en jätterolig midsommar.

Idag har det inte hänt speciellt mycket lite tvätt och göra en försök till middag.

Man känner verkligen att man inte är 20 längre. Orkar inte hålla på in på småtimmarna med party.


Inatt har vi nattgäst. Killarna har bestämt att de ska sova i tältet så nu står tältet i trädgården.


När Dan och jag var i Köpenhamn så fick vi en sån god BBQ-sås på våra spareriebs. Har letat febrilt efter en som smakar likvärdigt och nu har vi äntligen hittat den.

Lyckan är total!!!

 

Nu blir det soffan.   

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards