Lev nu

Alla inlägg under december 2013

Av Jag - 31 december 2013 14:08

Avslutar året med en runda till gymmet.

[Bild]

Ikväll ska jag äta och dricka gott.

Mat

Av Jag - 30 december 2013 19:23

Idag var det min tur att hoppa in och jobba lite.
Skulle nog kunna tänka mig att jobba en dag i veckan...
Jobbade förmiddagen och kom hem lagom till lunch.
Ikväll blev det taco till middag.

[Bild]

Är trött på allt julkrafs man slänger i sig.
Har tagit fram grejor så att jag kan förbereda de 50 kycklingspetten. Det kommer att ta sin lilla tid.

 

Av Jag - 29 december 2013 19:06

I år har vi bestämt att vi ska ha buffé som nyårsmat.
Kanon eftersom vi är så många.

Vi ska ha med oss kycklingspett. Provlagade det igår kväll. Till det ska jag göra en currysås med mango i.
Det smakade riktigt gott.

 

[Bild]

Festligt · Jul · Mat
Av Jag - 29 december 2013 11:27

Fick ett pussel av barnen i julklapp i år.
Nu är det lagt. Det var faktiskt riktigt roligt o lägga pussel. Det var länge sedan man gjorde det.

Visst blir man sugen på att åka iväg till någon varm strand...

Av Jag - 28 december 2013 18:48

Rörde på julskinkan idag också. Skönt.
Så himla skönt och komma igång igen med lite träning.
Bättrade på min tid idag.

[Bild]

Ikväll har vi provlagat nyårsmaten. Den blir nog bra.
 

Bio

Av Jag - 27 december 2013 23:22

Ikväll var jag och Dan och tittade på bio. Vi såg Hundraåringen. Jätterolig! Den kan verkligen rekommenderas.

Nu blir det kvällsmys i soffan med sällskapsresan och oststjärnor.

Av Jag - 27 december 2013 16:18

Idag har Samuel spelat fotboll i Alliansen.
1 vinst, 1 oavgjord och 1 förlust blev det. De gick tyvärr inte vidare, men det var kul och se dem spela.

Mellan matcherna stack jag upp till stan för lite julklappsbyten. Nu är vi nöjda.
Jag var så tidigt i stan att jag fick gå och fönstershoppa i 10 minuter. Hängde på låset kl 10.

Av Jag - 26 december 2013 21:39

Idag tog vi tag i den där träningen som legat på is ett tag.

Dan köpte en våg igår och invigde den meddetsamma. Därav träning idag.

Tittade tillbaka på runkeeper och insåg plötsligt att senast jag var ute och sprang var 30 oktober.
Fick vara nöjd med 3 km idag och lite styrketräning på det.
Det kommer garanterat att kännas imorgon.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards