Lev nu

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Jag - 7 december 2013 14:30

... tack som fan.

Var så stolt och nöjd över mina rena fina fönster.

Sen kom Sven............... och ja de är inte lika rena längre. Sven tog ett ordentligt lass med lera och kastade över alla våra fönster.


Idag när solen lyste så vackert behövde vi inte hissa ner några persienner för all lera skötte det.

 

Ikväll ska vi ha kalas för Dan. Tur att det är mörkt när gästerna kommer.


Av Jag - 7 december 2013 14:00

Igår var det julfest med jobbet. Vi var på Bishops och åt.

 

Tog deras honungsglaserade ribs. Hade beställt en extra sallad istället för pommes. Det var glömt men de löste det snabbt och jag fick salladen bredvid. Gott!

Chefen bjöd på efterrätten. Jag tog chokladfondant med vaniljglass och knäck-korg. Oj oj oj så fint den satt.

 

Tomten kom och det blev julklappsutdelning.

Den här fina paketen fick jag.

 

Vad innehöll detta paketet då? Jo detta...

 

Tack snälla!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards