Lev nu

Alla inlägg under mars 2013

Av Jag - 14 mars 2013 16:17

Det är många som klagar på vädret just nu och visst vill jag också ha det lika gott som förra veckan.
Men faktum är, att jag fyller år i slutet av mars och jag brukar ha snö på min födelsedag. Så govänner det är bara att stå ut ett tag till. Ha ha ha!!!

Passa nu på att njuta det sista av era varma vinterskor, gosiga vinterjackan och ljuset från snön.

Av Jag - 13 mars 2013 16:41

Det har blivit en hel del cykling till jobbet. Så skönt, vissa dagar och så jobbigt andra dagar.
I onsdags var det kanonväder. Då åkte converse på och solbrillorna med för den delen. Det blev en underbar cykelfärd med sol, värme och fågelkvitter.

Av Jag - 13 mars 2013 16:37

För två veckor sedan kom plötsligt Samuels nycklar tillbaka. En kompis hade sparkat i snön borta på "ängen" och vips kom de fram.
Hittelön till killen.
Jodå, vi hade hunnit köpa ny nyckel till skolskåpet och fixa ny husnyckel.

Av Jag - 13 mars 2013 16:32

För en vecka sedan var Samuel iväg och tog sin spruta.
De berättade då att han bara har ett år kvar på sin behandling. Jippieeeee!!!!!
Det firade vi med lite kärleksmums.

Av Jag - 13 mars 2013 13:57

Jodåsåatt, nu har man åkt på feber igen för tredje gången sen i januari.
Man börjar ju undra vad det är för någon bacill som finns på jobbet som hoppar på mig hela tiden.
Det här tar otroligt hårt på kroppen. Jag hinner liksom aldrig hämta mig riktigt ordentligt.
Kände att det kom en liten smygande förkylning i måndags kväll och igår åt jag panodil hela dagen. Kände mig ganska slagen igår eftermiddag men med möten och annat viktigt så var det bara att bita ihop. I morse vaknade jag med 38.9 i feber, i vanliga fall har jag 36.6 Idag kunde jag inte gå till jobbet. Det snurrade och jag tvingade i mig lite frukost. Mums, NOT.
Jag vet var jag kommer att spendera min dag, sängen.

Av Jag - 10 mars 2013 13:22

Igår var det trevligheter med innebandyfolket hela dagen.
Vi började vår dag i hallen kl 8 med frukost för Samuel. Sen match. Därefter var det Albins tur att ha match och sen tog Samuel en match till och så avslutade Albin med ännu en match. Jodåsåatt... vi åkte hem från hallen 17.30 Puhhhhh!!!!
Hem, barnen blev hämtade, duschen och på med lilla ansiktet och sen PARTY!!!!

Oh jädrar vilket party!!! Goda drinkar, härliga vänner och dans.
Idag blir en dag på soffan med cola i glaset och vinterstudion på tv:n. Med andra ord så blir det inte mycket gjort.

Av Jag - 6 mars 2013 19:12

Det har varit en tuff helg. I fredags fick lille Sigge somna in...
Han blev alldeles för sjuk.
Det är med stor sorg jag skriver detta.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards