Lev nu

Alla inlägg under mars 2012

Jag

Av Jag - 28 mars 2012 10:15

Ja idag är det min tur att fylla år.


Det blev lite kalas ikväll.

 

Tack för alla fina presenter.

Av Jag - 27 mars 2012 10:15

Det pågår någon slags coronne-tävling mellan killarna i hushållet.

 

Signe vill oxå ha en tass med i spelet...

Det går inte så bra. 

Av Jag - 26 mars 2012 10:15

I eftermiddags var Dan o Samuel iväg och hämtade den nya cykeln.

 

Jättesnygg tycker jag att den är.

Av Jag - 24 mars 2012 10:15

Idag var vi och tittade ut en ny cykel till Samuel. Han fick pengar till den när han fyllde år.

På måndag får vi hämta den.

Av Jag - 19 mars 2012 10:00

Idag fyller vår älskade Samuel 12 år. Den lille killen har blivit en stor kille som älskar att förhandla om allt.  

Undras vad han kommer att arbeta med i framtiden...


Sång och paket på sängen.

Självklart ville Signe också va med och fira, på sitt lilla vis.

 

Tok-katt...

      

Av Jag - 18 mars 2012 10:00

I år kom påskharen hit väldigt tidigt. Men se så mycket gott han hade med sig...

   

Av Jag - 17 mars 2012 09:30

Idag blev det kalas för Samuel. På måndag fyller vår lille kille 12 år.

Det blev taco till mat som Samuel hade önskat och sen blev det den bästa kladdkakan ever.

Det finns ingen som är godare än denna.

 

Samuel säger TACK för alla fina presenter.        

Av Jag - 15 mars 2012 20:15

Här fixas det för fullt.

På lördag blir det kalas för Samuel. En hel del att fixa innan det. Ikväll var Dan och handlade maten inför lördagen. Tårta är beställt, blommorna är planterade både i krukorna och på graven.

Såg något mindre trevligt ute i trädgården i måndags när jag var i planteringstagen. Även i år har någon roat sig med att kasta in en massa löv i våra häckar. Det var barskrapat på löv i höstas och hur f-n har de hamnat i vår trädgård nu...

Nåväl nu är de flesta borta.


Imorgon ska barnen och jag klippas. Skönt. Därefter blir det ett glas vin hos en vän innan vi går och hejar på våra killar som har hemmamatch imorgon.

Lördag har Samuel hemmamatch och sen är det kalas.

Sondag då tar vi lite innebandy till... Albin har bortamatch och sen var denna härliga helg över.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards