Lev nu

Alla inlägg under juli 2014

Av Jag - 31 juli 2014 11:26

Att ha katt kan vara alldeles underbart och alldeles superäckligt.
Igår kväll kom hon "stolt" jamandes på altanen med en liten kaninunge i munnen (Den var död.).
Den åkte några varv i luften och hon lekte glatt med den.
Därefter började hon äta på stackaren. Tuggade på de stackars öronen. Detta var så äckligt...
I morse mötte denna synen mig.

Jaha då har vi en blodpöl på altanen.

Av Jag - 30 juli 2014 09:16

Regndag. Jag skäms nästan för att säga det men gud så skööööönt.
Den här värmen bryter ner en. Fast att jag älskar värme så kan man få nog ibland. Men självklart njuter jag av värme (och semester).
Eftersom det då inte blir någon strand idag börjar vi på en ny bok.

Var ute och tittade på bänken. Det får nog bli en tredje målning. Puh... Men snyggt blir det.

Av Jag - 29 juli 2014 21:34

Struntade i stranden idag eftersom det skulle bli dåligt väder efter lunch. Det blev det inte. Varmt var det i trädgården.
Började måla bänken som stått i garaget sedan i vintras. Den var furufärgad och är numera vit.

Nu ska det bara på några snygga ulldynor.

Av Jag - 28 juli 2014 20:57

Nu är kl snart 21 och det är 24 gr varmt ute. Det är en helt fantastisk kväll.
Har ätit burgare och pommes till middag. Ja ett glas rose också. Det är ju sommar.

Så gott!

Av Jag - 28 juli 2014 14:45

Strandhäng idag. Ännu varmare i vattnet. Kan inte påstå att jag lider i livet nu. Har det oförskämt bra just nu.

Extra god lunch idag.

Av Jag - 27 juli 2014 22:22

Idag har det blivit en heldag på stranden. Underbart sommarväder.
Mallorcavarmt vatten. Ahhhhh

Ikväll blev det grillning och sedan hade jag bestämt mig för att ut och springa. Utökade min runda och jag kom över det magiska strecket 6 km. Yes!!!!!!

Nu är jag på gång. Inget ska få stoppa mig innan den 6 sept.

Av Jag - 25 juli 2014 12:23

Besöker stranden och havet idag igen. Underbart!
Ny bok fick följa med idag.

På semestern blir jag en riktig bokslukare.
Badtempen kan man inte klaga på, 24.5 gr. Helt i min smak.

Av Jag - 23 juli 2014 16:46

Sitter här i skuggan och väntar på att matchen mot Malmö FF ska börja.

Härligt med match så här en tidig kväll. Varmt som bara den.
Nu håller vi tummarna att det går bra.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards