Lev nu

Alla inlägg under april 2013

Av Jag - 30 april 2013 21:00

Kunde sticka lite tidigare från jobbet idag.


Ikväll kom Matte och Kent hit på lite mat och dricka. Det blev plockmat och pannacotta till efterrätt.

 

 

Lite godis på bordet.

 

Jag som älskar vita blommor, tycker att rosa rosor piggar upp nu innan sommaren.

 

Använder nästan bara värmeljus i plastkoppar. Tycker att det är mycket snyggare än de i metall. Speciellt om man har en genomskinlig ljuskopp.

 

Plockmat. Jodåsåatt, det blev ganska mycket på tallriken. Tog bara lite av varje. Tog dock inte om. Det är slut med det nu.

 

Pannacotta med hallon och kinapuffar till efterrätt.


Mätta och trätta!!!

Av Jag - 30 april 2013 10:00

Precis när jag skulle ta min kopp kaffe och ta lite rast går strömmen på jobbet.

Vi som redan sitter i en mörk bunker fick det ännu mörkare.

 

Av Jag - 29 april 2013 19:30

Är imponerad av hur denna bilen har lyckats parkera.

 

Av Jag - 29 april 2013 16:30

Dags att fixa till naglarna så att de är fina till helgen.

 

Av Jag - 29 april 2013 10:25

Har en kort och rolig vecka framför mig.
Väntar på spännande besked. Håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen.

Ikväll ska jag sätta mig vid datorn och börja med att skriva och lägga in en massa bilder som är under den långa frånvaron.

Så, på återseende!

Av Jag - 21 april 2013 21:14

Efter löpning och trädgårdsarbete fick det bli handboll på tv.
En sjukt spännande match blev det men som IFK till slut lyckades vinna.

Av Jag - 21 april 2013 10:11

Dagens morgonrunda är avklarad.
Jisses, det känns att vinter-vår har varit förkyld och febrig för jag är f-n helt färdig.
De sista 500 gick på ren vilja och det var för att jag inte ville ligga och böla i dikeskanten.
Så idag var det mycket flås...

Jag är grymt nöjd med min prestation nu när jag kan andas normalt.

Av Jag - 20 april 2013 22:13

Man får sån härlig energi av det underbara vårvädret.
Har fått massor gjort idag. Imorgon ska det fina vädret fortsätta och det innebär att projekten fortsätter här hemma.

Ikväll blev det rött vin och lite ostkrokar.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards