Lev nu

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Jag - 31 augusti 2009 20:00

Så då va augusti över. Kan inte fatta detta. Hösten närmar sig med stormsteg.

Det hann börja skymma innan jag o Samuel kom ifrån IP:n ikväll. Ja, det var träning ikväll. Albin stod över, fortfarande ont i foten.


Kvällen är ovanligt seg. Gäspar hela tiden. Borde kanske köpa mig en burk vitaminpiller. Tror faktiskt att jag skulle behöva ett tillskott.

Så fort jag kommer hem på eftermiddagen så är det som om nån hade slagit en klubba i huvudet på mig.

Det får nog bli apoteket imorgon när jag tänker efter.


Har svårt att hinna med allt som ska göras här hemma. Berget bara växer.

Usch vad deprimerande det känns när jag läser vad jag skrivit. Så farligt är det kanske inte i alla fall.


Blev precis avbruten i min tanke. Det startade en motorcykel på gatan (trodde jag). Men det var en svart ful raggarvolvo som startade med en hergårdsost i avgasröret dvs många hål. En brud satt bakom ratten och rökte. Fräscht som bara den.

Undrar vem hon skulle impa på, inte på mig.


Nej kära du, jag kommer faktsikt inte på vad det var jag skulle berätta så det får väl vänta till en annan dag.


Hoppas att du får en bra kväll!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards