Lev nu

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Jag - 20 maj 2009 21:45

Albins huvudvärk ger verkligen inte med sig. Så idag fick vi en läkartid på vårdcentralen.

Man kan säga att det blev en grundlig undersökning av honom. De kollade allt och hittade inget, skööönt. Han sa att det inte var något blödning i hjärnan efter hjärnskakningen så vi slapp ct-röntgen.

Albin fick även göra ett syntest. Han rekomenderade oss att uppsöka en optiker. Han trodde att Albin hade ett brytningsfel på vänster öga.

Albin bröt ihop fullständigt. Han såg bara sig själv i glasögon. Skulle det va aktuellt kommer vi att välja linser till honom.

Nu har jag och Albin blivit sjukskrivna till söndag pga att han ska va under uppsikt med sin huvudvärk. Var tvungen till detta då jag inte får ta vb på honom längre. Fick t om betala för honom på vårdcentralen idag. Barn under 12 är gratis. Hmm vi missade detta med en dag.


Ikväll åkte jag med Samuel, Maja, Amanda och Mia till Maxi för att handla till deras party. Ja jösses, vi va nog i affären i nästan 2 timmar. Självskanning med Samuel & Maja tog tid......

Ja nu är vi äntligen hemma och har krängt kladdkaka och grädde.


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards