Lev nu

Alla inlägg under mars 2010

Av Jag - 19 mars 2010 21:15

GRATTIS

 

SAMUEL

 

10 ÅR

 

  

Av Jag - 18 mars 2010 19:13

Här lägger vi sista piffen inför morgondagen.


Efter jobbet åkte jag och Samuel och inhandlade lite blommor, kanske

inte lite, 551 kr. Det blev rosor, liljor, pärlhyacinter och lite krokus.

Sen bar det hemåt för att plantera i glasskålar och vaser.

Dan hade köpt med sig hem nya orkidéer till köket och vardagsrummet.

Gissa om här blev tillpiffat idag.

Som sagt det är en stor dag imorgon.

Vår lille prins fyller ju 10 år.


Nu när jag sitter här och skriver kommer jag ihåg att för exakt 10 år sedan gick här hemma med lite smygande värkar. Man bara gick och väntade av tiden.


Just nu är Dan och handlar all maten. Ska förbereda en hel del ikväll. Det kommer att va jätteskönt imorgon när så mycket är fixat. Får intala mig själv det när jag står där i köket ikväll över grytorna.

Av Jag - 17 mars 2010 21:02

Psssssssttt.......


jag tror att jag har hittat ett litet litet

vårtecken.


  

Kolla in de härliga knopparna.

Tror att våren är på väg.

Av Jag - 16 mars 2010 21:34

Gäsp, klockan börjar bli mycket nu...

Ännu en dag till ända.

Vad lägger vi på meritlistan idag då???

Lönesamtal, jag önskade naturligtvis den högsta lönen   

mer då...

Beställt mat till Samuels födelsedag. Ringde till rökeriet och beställde lax. Mums!

Jag har hunnit skriva några dokument till jobbet oxå. Känns som om jag snart är ifatt. När hände det senast?

Jag har t om varit så duktig och skrivit upp maten jag ätit idag. Vi har ju lovat det denna veckan.

På fredag får jag nog utnyttja hela min veckobonus. Kan inte räkna alla propoints då... vill inte heller...

Den är veckan är det allvar igen, för nu jävlar blir jag farlig i tävlingen   


Ett vårtecken, idag åkte conversen på. Jösses vad jag kände mig fräsch.





Av Jag - 15 mars 2010 21:31

Då tar vi oss an en alldeles ny fullspäckad vecka.

Jösses vad jag älskar att ha mycket & göra. Skämtade bara.

Jag vill ha en enda lugn dag/kväll.


Idag hämtade jag Samuel på ridskolan. Fritids hade gått till en närliggande ridskola för att prova på ridning. De har gjort det vid ett flertal tillfällen. Roligt att det händer nåt på fritids. Jag är jättenöjd med fritids. De hittar på sååå många roliga saker hela tiden.

    

Grundar med varm chokladmjölk och smörgås.

Visst är han söt vår lille prins...

 

Här travar Samuel. Han har riktig talang. Han travade så fint. Satt bra i sadeln. Detta skulle min farfar sett. Det ser ut att gå i arv.

Ridning är uteslutet anser Dan. Luktar illa och är tjejigt bla bla bla bla...

 

En mycket stolt kille...

    


På fredag fyller Samuel 10 år. Vi har en hel del & fixa denna vecka. Tårtan är beställd och nu ska det bara bestämmas vad som ska serveras till middag.

Presenter är ordnade, nu väntar vi bara på att det ska bli fredag.

Av Jag - 14 mars 2010 21:41

   Då var sista matchen i innebandyn avklarad.

  

Fullt ös

  

11 är min duktiga kille. I mål blev det idag.

  

  

Tack för matchen!!!

Nästa helg väntar DM. Ska bli spännande att se hur våra killar står sig mot andra skånska lag. I vår serie har de varit helt överlägsna.


Ha en riktigt bra vecka!!!

Av Jag - 12 mars 2010 21:14

Oj vad fort tiden går...

Kom att tänka på att jag nog inte har bloggat på en hel vecka.

Vart tar tiden vägen???


Denna vecka har jag lagt ett antal timmar på jobbet. Har varit iväg tre kvällar på jobb. Ja och plus de hela dagarna. Suck...

Ibland blir det för mycket.

Nu ska jag hålla helg och bara va, jag vet att jag behöver det. Kroppen börjar säga ifrån, minnet. Tid att passa sig igen.


I helgen ska jag börja lördagen med sovmorgon.

Därefter väntar några timmar vid strykbrädan. Ibland är det avkopplande och bara stå och göra samma sak hela tiden.


Nu måste jag avsluta skrivandet för snart, snart börjar

solsidan och det är veckans höjdpunkt.


Ha en riktigt bra kväll!!!

Av Jag - 7 mars 2010 17:18

Vi startade vår morgon med innebandy. Konstigt va...

Det var helt okej eftersom det var hemmamatch idag.

Seger - javisst!!!!

12-4

Killarna firade sin serieseger idag med champanj (pommac) i duschen.


När vi kom hem var vi lagom hungriga och grillen tändes.

  

Äkta vårkänslor... ahhh

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards