Lev nu

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Jag - 23 januari 2010 22:37

Då sitter man sent vid datorn igen.

Det här har hänt idag. (Inte mycket)

Vi åkte iväg för att titta på innbandymatchen. Äntligen idag fick Albin göra mål. Som han längtat. Han har haft måltorka i HELA 5 matcher.

Inte lätt att va tonåring och målsugen.

  

Han gjorde 2 mål men det ena blev hel oförklarligt bortdömt. Arg som ett bi va han. Bättre tur nästa gång. Redan imorgon faktiskt då en ny hemmamatch väntar och vi är de lyckliga föräldrarna som har kiosken denna gång.


Ikväll åt vi resterna från igår kväll. Skönt att göra det någon gång.

Måste erkänna att det blev en liten tupplur i em efter innebandyn. Den envisa förkylningen gjorde mig sååå trött.

Kvällen har vi tillbringat i vars en hörna och bara degat.

Av Jag - 23 januari 2010 10:18

Godmorgon!


Vaknade med världens förkylning. Idag kommer jag att leva med en järnkeps på huvudet. Tungt tungt.


Igår kväll kom Kent hit. Vi åt en god middag, fläskfile, grädde och wokgrönsaker med thaikrydda i.

Barnen fick kebabtallrik och pizza.

När han hämtade pizzan fick han en familjepizza istället. Den var äckligt sjukt STOR. Vi har aldrig beställt en så stor pizza någonsin. Undrar när den ska bli uppäten. Vi var 4 som var och nallade på den. Det kan man knappt se.

Därefter bänkade vi oss i soffan framför Let´s Dance. Tur att där är nåt och titta på en fredag. Nästa vecka verkar det som om det börjar en ny serie på 4:an, kl 23.00 Men hallå tror du att jag är vaken då, en fredag. Jag får nog göra ett försök iallafall.


Idag sätter innebandyserien igång igen. Albin har en match och Samuel ska till en kompis på bowlingkalas i eftermiddag. Vi får köra i skyttetrafik. Det ska nog lösa sig.


Nu står frukosten på bordet och en ny härlig dag väntar på oss!!!

Vi ses!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards