Lev nu

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Jag - 14 februari 2010 20:15

Behöver jag säga att vi har tillbringat några timmar i idrottshallen idag oxå...

Men jag ska chocka dig... det var ingen innebandy idag, det var fotboll istället.

Albin kunde inte riktigt fullfölja sin träning. Han har ont i bröstet. Fick en smäll igår på innbandyn så han har lite ont i något revben.

Ikväll var det mycket bättre. Skönt!!!


Barnen fick bestämma vad vi skulle ha till middag ikväll. De valde biffar. Så varför inte slå till med lite "hjärtbiffar".

  

Gulliga va???

  

Här är Samuels, han tyckte att de skulle va röda...

  

Jag valde denna modellen.

Till detta drack vi ett gott glas rött vin.

  


Igår kväll hängde det så mycket snö på vårt tak att det bara var en tidsfråga innan allt skulle åka i backen.

  

Men det lät vänta på sig till idag.

Jösses vad jag blev rädd.


Just nu sitter Albin och kämpar med sin matte. Läxan var minsann lite klurig denna gång, decimaltal. Men det är bara att kämpa på.


Ha en underbar kväll!!!

Av Jag - 14 februari 2010 13:05

Massor

 

 

av

 

 

Kramar

 

 

till

 

 

Er

 

 

 

 

Alla Hjärtans Dag!



Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards