Lev nu

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Intensivt i schemat

Av Jag - 24 januari 2011 18:16

Det har varit en riktig sporthelg.....puh

I fredags spelade Albin innebandy. De vann.

I lördags spelade Samuel innebandy, förlorade. Albin spelade innebandy och vann.

Igår spelade Samuel fotbollscup. 1 vinst 2 oavgjorda och en förlust. Därefter blev det IKEA för honom och mig.

Dan och Albin var iväg på fotbollmöte. Planering inför Barca-resan. Mycket att tänka på.

Det kommer att bli mer träningar nu för Albin när utonhussäsongen dra igång med fotbollen. Träning mån, tis och tors. Fys på ons och fre. Match på helgen. Jösses...

Bilen vet var den ska gå av sig själv   


Idag var det näst sista sprutan för Samuel. Ja förrutom de som ska hålla på i 3 år. Men de första 16 intensiva upptrappningarna är snart klara. Sååååå skönt. Idag blev det återigen en ordentlig bula på armen och han är riktigt trött. Men han är inte för trött för att följa med mig ner till Emma. En stund med Isac orkar han alltid.

Vi har tagit beslut att vi ska påbörja hans allergimediciner nu redan. Han är jämt och stämdigt röd i ögonen. Det kan vara något redan nu som "slår ut". Bara att börja.

Vi hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards