Lev nu

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Förra helgen

Av Jag - 19 september 2011 17:50

Varken hann eller orkade skriva igår kväll. Men nu blir det några rader iallafall.


Vi kan väl börja med förra helgen.

På lördagen åkte Dan, Kent med Samuel för att titta på STCC (Tror att det heter så.).

Samuel var helt överlycklig. De hade vip-biljetter och fick gå bland bilarna.

En fika i stallet.

Ser ni vem det är? Japp, det är Prinsen.

Lite autografer.


Denna dagen dök den här lilla fjärilen upp. Kan det ha varit årets sista fjäril jag såg???



   


 
 
Ingen bild

Kent

20 september 2011 17:19

Äntligen lite riktig sport i bloggen ;) Har kollat lite nu om det skulle dyka upp några bilder på Samuel när han stolt kunde titta ut på alla "losers" som fick stå utanför & titta in när vi besökte IPS/Johan sturesson! Dock hade vi inga VIP biljetter denna gången, men vem behöver det när jag känner föraren, det är ju liksom bara att traska rakt in & känna sig som hemma... hehe! Samuel frågade ett flertal gånger... får vi va här?!?!?! Får ta med bilderna på honom som jag tog, har ett par bra på honom, bla när han står & lyssnar på Johan när han beskriver hur bilen fungerar, han ville ju först inte gå fram den lilla fegisen, men sen när han väl stod där så va det tydligen väldigt intressant, han kunde allt om hur en STCC kärra fungerade sen :)

Jag

20 september 2011 20:54

Kul att det kunde komma lite "riktig" sport här. Skulle va kul och se bilderna du tog.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards