Lev nu

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Cupen

Av Jag - 19 september 2011 18:09

Det blev en väldigt lyckad cup. Mycket arbete har det varit men sååå bra det blev.


Det gick även bra för våra killar. Samuels lag blev tvåa och Albins lag blev också tvåa. Samuel var jätteglad och nöjd med silvret medans Albin var så fruktansvärt missnöjd. Han hade hellre velat vinna.

De här två killarna är så totalt olika. Kul!

Här kommer lite bilder från gårdagen...


Albins första match i a...

Trött??? Tråkigt att titta på lillebror??? Mamma med kamera??? 

Samuel spelade även i a...


Nu är det dags för prisutdelning.

För Samuels lag.

Jag och Henrietta fick det stora nöjet att dela ut priserna till alla killarna.

Prisutdelning för Albins lag.

Någon härlig lagbild blir det inte på Albins lag. Det var inte ens lönt.

De var jätteduktiga men när man så gärna vill vinna är det svårt att se hur bra man egentligen är.

Detta var bara en försäsongscup. Nästa vecka drar serien igång på riktigt och då, då gäller det att ta fram det där lilla extra till varje match för i år kommer det att bli betydligt tuffare då de hamnade i skånesserien och halva laget är ett år yngre.   

Nu har vi en härlig arbetsvecka framför oss med många spännande utmaningar.        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards