Lev nu

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Underbara fredag

Av Jag - 23 september 2011 19:32

Underbara fredag... älskar fredagar. Den bästa dagen på hela veckan. Helgen är helt orörd.

Idag har jag och Samuel haft studiedag. Samuel har haft sovmorgon och sen varit hos frissan.

Jag höll i halva förmiddagen på vår studiedag. Äntligen fick jag använda min utbildning. Det har lippats för fullt.

Hade en "härlig" fredag eftermiddag på högskolan. Hur kan man lägga en föreläsning mellan 13 och 17 en fredag eftermiddag? Det är synd om både föreläsaren och åhörarna. Nåja nu gick det bra. Det var helt okej då det var en intressant föreläsning.

Albin har varit i skolan och haft sina 2 prov. Därefter blev det frissan för honom också. När han kom hem så var febern tillbaka igen på honom.

Så i helgen blir det varken fotboll eller innebandy.   


Nu sitter man här i soffan med ett glas rött och snacksen står på bordet. Som sagt fredagar är helt okej...  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards