Lev nu

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Jag - 10 maj 2011 21:18

Här rullar dagarna på i rasande fart.

Direkt efter jobbet ställer man sig vid spisen för att fixa mat innan det är träningsdags. Vissa dagar är träningen redan kl 17 och då hinner vi inte äta innan utan får köra iväg och lämna, hem och fixa mat och sen iväg och hämta igen.


Igår bröt vi det mönstret.....lite. När Albin var iväg lämnad snörade jag på mig löpardojjorna och stack ut på en liten runda. Det är så skönt efteråt. Kan inte påstå att jag tycker att det är roligt att springa för egentligen finns det inget tråkigare. Men vad fasen, snart ska ju bikinin på och man kan ju se någorlunda ut på Mallis.


Ikväll begav vi oss alla fyra ut på rastning. Jag och Dan traskade på i rask takt. Barnen cyklade. Det var första gången som Samuel cyklade med gipset. Det gick men det såg ju inte ett dugg naturligt ut med en arm i 90 graders vinkel. Det såg verkligen lustigt ut.


Kan stolt berätta att jag snart snart är klar med min uppsats. Jag är så stolt. Trodde aldrig att jag skulle fixa det.


Inser nu att det har blivit ännu ett inlägg med bara text. Det börjar bli en tråkig blogg. Ska jag fortsätta blogga eller jag ska lägga ner???

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards