Lev nu

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Jag - 12 juni 2011 21:45

Denna helgen har vi öppnat en hotellverksamhet.

I fredags natt sov Isac över hos Samuel och i natt sov Kevin över hos Albin.

Förrutom sängplats ingår även kvällsmat, frukost och goa fikor.


Kommande natt ska Albin sova över hos Kevin. De ska spela bowling på sin sista skoldag och börjar därför lite senare.

Albin var så tacksam för att han fick sova där fast att det är skoldag imorgon.


På grund av det fina vädret blir saker och ting eftersatta här inne. Typ strykhögen... den bara växer och växer och  växer.


Längtar tills vi kan hänga ut lakan på tork. Vågar inte göra det nu för Samuels allergi. Onödigt om han får i sig mer än det han behöver.

Han fick förresten en spruta i tisdags. En mindre dos denna gången gjorde att han mådde prima. Inte märkbart trött heller. Vi är så oerhört tacksamma för varje gång det blir bättre. Nästa spruta är om 5 veckor. Då är det en brunbränd arm som får hålla till.


Om 2 veckor bär det iväg på semester. Det ska bli så skönt. Som vi längtar. Det har aldrig kommit lägligare.

Ha en bra kväll!

Av Jag - 12 juni 2011 18:21

Idag har det varit en bedrövlig dag. Denna gräspollen.

Har tappat räkningen på hur många nysningar som har avverkats. Det har varit en hel del kan jag lova. Röd och sårig under snoken är bara förnamnet.

  

Det enda positiva är att jag har fått träna magmusklerna stup i kvarten. Det känns.


Nej nu ska jag sluta gnälla och börja grilla hamburgare istället.


Aaaatjooooooo!!!!!!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards