Lev nu

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Jag - 20 oktober 2013 14:37

Mer och mer börjar sovrummet kännas klart.
Men visst är det vissa saker som fattas men ett litet steg i taget.
Här kommer några bilder.

Köpte en pall att lägga kläder i. Riktigt bra är den. Vi satte i två tygbackar. Bra med förvaring.

Framför sängen la vi en härlig matta. Till den stora mörka sängen känns denna ljusa matta bra. Det lyfter rummet.

Fönstret är utan gardiner och endast en ljusslinga. Ska hänga upp mycket vitt tyg på väggen istället. Det blir när det finns tid att sitta vid symaskinen.

Hitta sängbord har inte varit det lättaste. Eftersom rummet är litet så finns det inga större ytor att spela på. Tre krav var:
? vitt
? högt
? endast 30 cm i bredd.
Ni förstår att det inte var det enklaste. Men vi hittade ett som vi tyckte om.

På sängbordet har jag hittat lampan jag vill ha. Men ack så dyr. 2 lampor skulle kosta 3200 kr. Aldrig i livet att jag betalar så mycket för lampor i sovrummet. Skulle det varit i vardagsrummet hade jag kunnat göra det men nu, nej.
Jag ska göra egna, så länge kör vi på en lite romantisk stil. Levande ljus.

Köpte en låg vit byrå till förvaring. Hade en hög björk innan men den åkte ut. Känns bra med en låg det ger lite mer luft i rummet. Det ska inte kännas trångt. Vill ha det ljust och fräscht.
Just nu står det lite lila på byrån. Lite färg är bra.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards